GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ha valamire nem talált választ, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

Általában mennyi a javítási idő?

Arra törekszünk, hogy a kisebb munkákat napon belül be tudjuk fejezni. Ezt az esetek 85 százalékában tartani is tudjuk. A maradék 15 százalékot a beletörött csavarok, korábbi szakszerűtlen beavatkozások és a csak megbontás után észlelhető hibák teszik ki. Folyamatosan tájékoztatjuk, ha az előzetesen egyeztetett határidő nem tartható valami miatt.

Megvárhatom a javítást?
  • Az olajcsere, gumicsere és a kisebb javítások megvárhatóak. Erre az időtartamra egy kényelmes kanapéval, WI-FI-vel, ásványvízzel és kávéval tudunk szolgálni.
  • Az ennél hosszabb javítások idejére itt kell hagyni az autót. Önnek sem jó, ha órákat kell várakozni, és mi sem tudunk ennyi időre érdemi társaságot nyújtani. 🙁 
Kedd 9-re van időpontom, el is kezdik a javítást?

Természetesen! Időpontot csak úgy adunk, ha a szerelő kollégáink el is tudják kezdeni a munkát.

Lerobbantam az M1 kivezetőn, tudnának segíteni?

Annyit látatlanban is megígérhetünk, hogy megpróbálunk.

De, ehhez első körben be kell juttatni a szervizbe az autót. Egy üzemképtelen, szervó és fékrásegítés nélküli autó vontatása fokozott kockázattal jár, ezért vontatást nem vállalunk. Ebben saját felelősségre segíthet egy ismerős, vagy autómentős partnereink is készséggel állnak rendelkezésre. Ők Budapesten belülről kb. 15.000 forintért szállítanak hozzánk, mely jellemzően kisebb költséget jelent, mint ha a szerelő kollégáink indulnának útnak.

Miután beérkezett az autó, és a már lefoglalt, vagy javítás alatt lévő munkák között lesz egy kis időnk, elkezdjük feltárni a hibát. Amint látjuk, mi okozta a problémát, ajánlatot készítünk és tájékoztatjuk a várható javítási határidőről is.

Lerobbant az autóm, odaszállíttathatom?

Jellemzően ennek semmi akadálya. Ilyen esetben mindig tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk legkorábban elkezdeni a hiba feltárását és javítását. Ha ez megfelelő Önnek, akkor hozassa be nyugodtan az autót. 

Holnap reggel indulunk nyaralni. Meg tudnák ma javítani a klímát, féket, kopogó motort, stb.?

Jó eséllyel nem. 🙁

A kisebb dolgokban természetesen segíteni fogunk, de csak akkor, ha ez nem megy más javítás kárára.

Ahhoz, hogy tartani tudjuk a vállalt határidőket, nem tudunk órákat lecsípni a feszes munkanapból. Ön sem lenne boldog, ha nem tartanánk a megbeszélt határidőket, mert más ügyfél autóján dolgozunk.

Kérhetek egy kb. ajánlatot olajcserére?

Természetesen, de ez tényleg csak becslés lesz. Pontos ajánlathoz szükségünk van az autó adataira a forgalmi engedély első oldaláról, lehetőleg SMS-ben vagy e-mailben. Más kell egy Seat Ibizába, egy hóekés Kraz teherautóba, és egy M62 típusú dízelmozdonyba is. 🙂

Kaptam egy előzetes javítási ajánlatot. Biztosan ennyi lesz a végösszeg?

Igyekszünk, hogy így legyen.

Eltérést okozhat, ha a korrózió miatt lassabban haladunk, megbontás után újabb hibás alkatrésszel találkozunk (például megtépték a lengéscsillapító menetét a porvédő alatt, az olajszűrőházat kartonpapírral bélelték, stb.), vagy az ajánlat adás és a tényleges javítás megkezdése között kifutott a kiajánlott alkatrész. Ilyenkor dokumentáljuk a problémát, és megfelelően tájékoztatjuk!

Tegnapra volt időpontom, de elfelejtettem. Mehetek ma?

Jó eséllyel nem, mert már a következő feladaton kell dolgoznunk. A korábban fenntartott időkeretet feltöltöttük más feladattal, ha volt erre mód, esetleg a műhely karbantartására fordítottuk, így egyeztetnünk kell egy újabb időpontot.

Mivel jelentős anyagi kieséssel járnak az elmulasztott időpontok, a második alkalommal csak az okozott kár megtérítése után tudunk majd segíteni.

Ma reggel hagytam a CAR-GO-ban az autóm. Holnap délutánra ígérték, hogy készen lesz. Közbe jött valami, el tudom hozni előbb?

Megpróbálunk a munkák átszervezésével segíteni, de erre ritkán van mód. Szoros ütemterv szerint dolgozunk, és csak ritkán marad érdemi mozgásterünk.

Milyen alkatrészekkel dolgoznak?

Főként utángyártott, gyárival megegyező minőségi besorolásúakkal. 

Ha ezek nem beszerezhetőek, vagy nem célszerű a használatuk, akkor a gyári alkatrészek kerülnek sorra. Ezeknek magasabb az áruk, és akár 2-30 nap is lehet a beérkezésük.

Nekünk is az az érdekünk, hogy az elvégzett karbantartás vagy javítás tartós legyen. A szavatossági problémák nem csak az ügyfélelégedettséget csökkentik, de az egyedi garanciális eljárásunk miatt számunkra is terhet jelentenek.

Kérhetem, hogy gyári alkatrészből történjen a javítás?

Természetesen. Ilyenkor ennek megfelelően készítjük el az ajánlatot, és feltüntetjük benne a várható beérkezési időket (2-30 nap). Azt azonban fontos tudni, hogy a megrendelt gyári alkatrészek nem visszáruzhatóak, ezért ha megnyomtuk a rendelés gombot, mindenképpen ki kell fizetni ezeket.

Van az egyik alkatrész kereskedésnél ismerősöm. Hozhatom a javításhoz szükséges alkatrészeket?

Alapvetően nincs akadálya, felárat sem számolunk fel érte, de garanciát ilyenkor csak a szakszerű beépítésre tudunk vállalni.

Mivel az alkatrészeket mi is beszerzési áron adjuk, azt javasoljuk, bízza ránk a beszerzést is!

A gyakorlat sajnos azt mutatja, hogy 10-ből 8 esetben nem megfelelő, vagy hiányos alkatrészt hoznak az ügyfelek. Ilyenkor órákra megakadhat a munkánk, és az így keletkező kiesést ki is kell számláznunk. Ráadásul, a követő javításoknál is dominó szerűen borul minden, így csak komoly feszültség árán tudjuk tartani a többi ügyfél felé vállalt határidőket.

A gyári alkatrészeket leszámítva, akár öt eltérő paraméterű alkatrészt is megrendelhetünk, a nem megfelelőket a beszállítóink visszaveszik. Önnek ez nem jelent plusz költséget, és biztosan elkészül időben az autója.

Bár a gyakorikerdesek.hu nem a kedvenc információ forrásunk, itt egész jól összefoglalót olvashatunk az egyénileg beszerzett alkatrészek és a számla nélküli javíttatás hátulütőiről.

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__8684182-auto-alkatreszekre-milyen-formaban-vonatkozik-garancia-jotallas-szavatossag-e

Bontott alkatrészekből szeretném javíttatni az autóm. Tudnak segíteni az alkatrészek beszerzésében?

Ha máshol már nem beszerezhető a szükséges darab, természetesen addig kutatunk, ameddig megnyugtató megoldás nem születik.
Azonban a telefonálgatás, és a város másik feléből történő beszerzés sokszor költségesebb, mint a beszállítói hálózatból megrendelni a szükséges alkatrészt.
Ilyenkor, ha van az adott típushoz bejáratott bontónk, nagyon szívesen összekötjük velük, majd beépítjük a hozott darabokat.

Megtaláltam az alkatrészt az autodoc.hu / autoalkatreszonline24.hu oldalon, olcsóbban. Hogy lehet ez?

A fenti webshopok üzemeltetője egy német cég, az Autodoc Gmbh. Rendelés és fizetés után a raktárukban elkezdik kiszedni a terméket, átadják egy futárszolgálatnak, ami majd kiszállítja a megadott hazai címre. Ennek az átfutása 3 nap és a végtelen között mozog.

Ezzel szemben hazai beszállítóink saját szállító munkatársakkal dolgoznak, készleten lévő alkatrészt a rendeléstől számított 1,5-3 órán belül el tudnak juttatni műhelyünkbe. Ennek természetesen jóval magasabb költsége van, mint a fenti modellnek, de belátható, hogy egy emelőn lévő, megbontott autónál pár óra alatt elolvadna az árelőny, ha fizetni kellene a napokra vagy hetekre lekötött kapacitást, esetleg a többszöri szét- és összeszerelést.

Arról nem is beszélve, hogy adott esetben mi már az autó adatai alapján ki tudunk rendelni többféle alkatrészt is, így az egyeztetett időpontban biztosan elvégezhető a javítás.

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__7935267-az-autoalkatreszonline24hu-oldal-az-mukodik-egyaltalan

office@car-go.hu

Hétköznap: 08.00- 17.00

1116 Fehérvári út 144. 12-es épület.