ÁRAINK
“Mennyibe kerül az autóm javítása?”
Egyszerűnek tűnő, fontos kérdés ez, sokszor mégsem lehet pontosan megválaszolni.
Az aktuális hibák jellege, az alkatrészek szerelhetősége és állapota (korrózió, sérülés, átalakítás, stb.), a bontás közben kiderülő tényezők, de akár a cserealkatrészek elérhetősége is kihathat a végösszegre
Autószervizünkben 2020.11.23-tól 5-50% kedvezménnyel, beszerzési áron adjuk az alkatrészeket. Csak a javításhoz szükséges, tényleges munkaidő, illetve külső partnereink díja (gépműhely, váltó felújítás, stb.) fizetendő.
A lehető legpontosabb ajánlat érdekében minden javítás előtt összegyűjtjük a szükséges alkatrészeket, megbecsüljük a várható munkaidőt és egyeztetünk szerelő kollégáinkkal is. A folyamat munkaigényes, ezért néha várni kell, cserében az esetek 80 százalékában tartani tudjuk a kiajánlott összeget.
Ha a munka során váratlan problémába ütközünk, dokumentáljuk és egyeztetünk Önnel a megoldási lehetőségekről.
Szolgáltatás | Bruttó ár |
---|---|
Javítás óradíja | 14500 Ft |
Javítás óradíja, hozott alkatrésszel | 14500 Ft |
ECU hibakód kiolvasás/törlés | 7000 Ft |
Műszaki felkészítés és vizsgáztatás | 31000 Ft |
Autó tárolás, a 3. naptól | 3000 Ft / nap |
Gumicsere áraink:
Felni méret | Ár / darab | Szett ár |
---|---|---|
12-13" | 2500 Ft | 10000 Ft |
14-15" | 3000 Ft | 12000 Ft |
16-17" | 3250 Ft | 13000 Ft |
18" felett | 3750 Ft | 15000 Ft |
Terepjáró, SUV | 4000 Ft | 16000 Ft |
Szerelt kerék átszerelés centrírozással:
Típus | Ár / darab | Szett ár |
---|---|---|
Személyautó | 1900 Ft | 7600 Ft |
Kisteherautó | 2300 Ft | 9200 Ft |
Terepjáró, SUV | 2500 Ft | 10000 Ft |
További szolgáltatásaink:
Megnevezés | Ár / darab | Szett ár |
---|---|---|
Gumihotel / 6 hó | 1250 Ft | 6000 Ft |
TPMS tanítás | 3000 Ft | 7000 Ft |
TPMS szenzor | 17000 Ft | 68000 Ft |
Felkészült autószerelő csapattal, professzionális felszereléssel és megoldás orientált szolgáltatással várjuk.
Márkafüggetlen autószerelő műhelyünk a 1116 Budapest, Fehérvári út 144. szám felől közelíthető meg, és az udvarban balra leghátul, a kék épület mögött található.
Hívjon most!
Mi számít javítási időnek?
Az autószerelő munkatársak tényleges időráfordítása, fél órás egységekben elszámolva. Ebbe a javítás mellett beletartozik a ki- és beállás, hibakeresés, próbaút, belső dokumentáció készítése, és – ha szükséges – a szerelőállás takarítása is.
Mennyibe kerülnek az alkatrészek?
2020.11.23-tól minden alkatrészt pontosan annyiért értékesítünk, amennyiért azt meg tudtuk vásárolni beszállítóinktól. Ez a gyakorlatban gyári alkatrészeknél 5-15%, gyárival megegyező minőségű alkatrészeknél 20-50%-os kedvezményt jelent a listaárakból. A folyamatos munkavégzéshez elengedhetetlen a megfelelő logisztikai háttér, ezért első sorban a tervezhető kiszállítást nyújtó Unix, Autonet és Bárdi Autó készletéről szerezzük be az alkatrészeket. Kérésre a szerviz számlához csatoljuk az árat igazoló szállítólevél, vagy számla másolatát.
Mikor emelkedhet a kiajánlott javítási költség?
Ha előre nem látható problémák lépnek fel. Ilyenkor nem csak további alkatrészek beszerzésére lehet szükség, a javítás is tovább tarthat a tervezettnél. Ezeknek a változásoknak sajnos a számlán is meg kell jelenniük.
Akár egy olajcsere is képes kalandos helyzeteket produkálni, pedig ez az egyik legegyszerűbb és leggyakoribb karbantartás…
Szűrőtartó helyett "tartó karton"
A szűrőbetét tartója elveszhetett, helyére egy karton darabot raktak. Mivel a hiányzó rész külön nem rendelhető, a koplett házat cserélni kellett.
"Jóvanazúgy, majd valaki megoldja..."
Ezt az olajleeresztő csavart elnézve, az előző cserénél nem csak a lelkesedés, de a minimális szakmai alázat is hiányzott… Sebaj, javítottuk, most már jó lesz!
Túlzott ragaszkodás
Az olajszűrő ház jelölt része beletört a motorba. 2,5 óra alatt kiimádkoztuk, így nem kellett levenni a hengerfejet. Reméljük az új fedél tartósabb lesz.
Néhány további példa, amik magasabb végösszeget eredményeznek:
- Amikor egyszerre több hiba is fennáll. Például, nem lehet hatékonyan keverékképzési problémát feltárni, ha mostanra hibásan működik az üzemanyagszivattyú is.
- Ha valótlan információkat kapunk. Előbb-utóbb így is meg lesz a hiba oka, csak felesleges erőforrások árán.
- A korábbi, szakszerűtlenül végzett javítások pillanatok alatt boríthatják a költségvetést.
- Ha az autó át lett alakítva (futómű, kipufogó, fék, stb.), csak korlátozottan építhetők be a gyári rendszerekhez tervezett alkatrészek. Mivel csak élesben látjuk, mit lehet bevarázsolni a megmaradt helyre, ez mindenképpen nagyobb teher a pénztárcának.
Az időgép csodás szerkezet, de ne akkuért utazzunk vele a múltba!
Az “alig 9 hónapos akku” valójában 9 éves múlt. A BMW kifejezetten érzékeny rá, ezért a magas ár ellenére sem érdemes halogatni a cserét.
Átalakított Opel Astra kipufogó, egyedi toldással
Minél több az “egyedi” megoldás, annál nehezebb dolgunk lesz a javítás során. Az új tulajdonos sokszor örökli a problémát, neki kell költeni majd rá.
Foglaljon most időpontot,
ha autója szakszerű javításra szorul!