ÁRAINK

“Mennyibe kerül az autóm javítása?”

Egyszerűnek tűnő, fontos kérdés ez, sokszor mégsem lehet pontosan megválaszolni.

Az aktuális hibák jellege, az alkatrészek szerelhetősége és állapota (korrózió, sérülés, átalakítás, stb.), a bontás közben kiderülő tényezők, de akár a cserealkatrészek elérhetősége is kihathat a végösszegre

Autószervizünkben 2020.11.23-tól 5-50% kedvezménnyel, beszerzési áron adjuk az alkatrészeket. Csak a javításhoz szükséges, tényleges munkaidő, illetve külső partnereink díja (gépműhely, váltó felújítás, stb.) fizetendő.

A lehető legpontosabb ajánlat érdekében minden javítás előtt összegyűjtjük a szükséges alkatrészeket, megbecsüljük a várható munkaidőt és egyeztetünk szerelő kollégáinkkal is. A folyamat munkaigényes, ezért néha várni kell, cserében az esetek 80 százalékában tartani tudjuk a kiajánlott összeget.

Ha a munka során váratlan problémába ütközünk, dokumentáljuk és egyeztetünk Önnel a megoldási lehetőségekről.

         
Szolgáltatás Bruttó ár
Javítás óradíja 14500 Ft
Javítás óradíja, hozott alkatrésszel 14500 Ft
ECU hibakód kiolvasás/törlés 7000 Ft
Műszaki felkészítés és vizsgáztatás 31000 Ft
Autó tárolás, a 3. naptól 3000 Ft / nap

Gumicsere áraink:

Felni méret Ár / darab Szett ár
12-13" 2500 Ft 10000 Ft
14-15" 3000 Ft 12000 Ft
16-17" 3250 Ft 13000 Ft
18" felett 3750 Ft 15000 Ft
Terepjáró, SUV 4000 Ft 16000 Ft

Szerelt kerék átszerelés centrírozással:

Típus
Ár / darab Szett ár
Személyautó 1900 Ft 7600 Ft
Kisteherautó 2300 Ft 9200 Ft
Terepjáró, SUV 2500 Ft 10000 Ft

További szolgáltatásaink:

Megnevezés Ár / darab Szett ár
Gumihotel / 6 hó 1250 Ft 6000 Ft
TPMS tanítás 3000 Ft 7000 Ft
TPMS szenzor 17000 Ft 68000 Ft

Felkészült autószerelő csapattal, professzionális felszereléssel és megoldás orientált szolgáltatással várjuk.


Márkafüggetlen autószerelő műhelyünk a 1116 Budapest, Fehérvári út 144. szám felől közelíthető meg, és az udvarban balra leghátul, a kék épület mögött található.

Hívjon most!

Mi számít javítási időnek?


Az autószerelő munkatársak tényleges időráfordítása, fél órás egységekben elszámolva. Ebbe a javítás mellett beletartozik a ki- és beállás, hibakeresés, próbaút, belső dokumentáció készítése, és – ha szükséges – a szerelőállás takarítása is.

Mennyibe kerülnek az alkatrészek?


2020.11.23-tól minden alkatrészt pontosan annyiért értékesítünk, amennyiért azt meg tudtuk vásárolni beszállítóinktól. Ez a gyakorlatban gyári alkatrészeknél 5-15%, gyárival megegyező minőségű alkatrészeknél 20-50%-os kedvezményt jelent a listaárakból. A folyamatos munkavégzéshez elengedhetetlen a megfelelő logisztikai háttér, ezért első sorban a tervezhető kiszállítást nyújtó Unix, Autonet és Bárdi Autó készletéről szerezzük be az alkatrészeket. Kérésre a szerviz számlához csatoljuk az árat igazoló szállítólevél, vagy számla másolatát.    

Mikor emelkedhet a kiajánlott javítási költség?

Ha előre nem látható problémák lépnek fel. Ilyenkor nem csak további alkatrészek beszerzésére lehet szükség, a javítás is tovább tarthat a tervezettnél. Ezeknek a változásoknak sajnos a számlán is meg kell jelenniük. 

Akár egy olajcsere is képes kalandos helyzeteket produkálni, pedig ez az egyik legegyszerűbb és leggyakoribb karbantartás…

Szűrőtartó helyett "tartó karton"

A szűrőbetét tartója elveszhetett, helyére egy karton darabot raktak. Mivel a hiányzó rész külön nem rendelhető, a koplett házat cserélni kellett.

"Jóvanazúgy, majd valaki megoldja..."

Ezt az olajleeresztő csavart elnézve, az előző cserénél nem csak a lelkesedés, de a minimális szakmai alázat is hiányzott… Sebaj, javítottuk, most már jó lesz!

Túlzott ragaszkodás

Az olajszűrő ház jelölt része beletört a motorba. 2,5 óra alatt kiimádkoztuk, így nem kellett levenni a hengerfejet. Reméljük az új fedél tartósabb lesz.

Néhány további példa, amik magasabb végösszeget eredményeznek:

  • Amikor egyszerre több hiba is fennáll. Például, nem lehet hatékonyan keverékképzési problémát feltárni, ha mostanra hibásan működik az üzemanyagszivattyú is.
  • Ha valótlan információkat kapunk. Előbb-utóbb így is meg lesz a hiba oka, csak felesleges erőforrások árán.
  • A korábbi, szakszerűtlenül végzett javítások pillanatok alatt boríthatják a költségvetést.
  • Ha az autó át lett alakítva (futómű, kipufogó, fék, stb.), csak korlátozottan építhetők be a gyári rendszerekhez tervezett alkatrészek. Mivel csak élesben látjuk, mit lehet bevarázsolni a megmaradt helyre, ez mindenképpen nagyobb teher a pénztárcának. 

Az időgép csodás szerkezet, de ne akkuért utazzunk vele a múltba!

Az “alig 9 hónapos akku” valójában 9 éves múlt. A BMW kifejezetten érzékeny rá, ezért a magas ár ellenére sem érdemes halogatni a cserét.

Átalakított Opel Astra kipufogó, egyedi toldással

Minél több az “egyedi” megoldás, annál nehezebb dolgunk lesz a javítás során. Az új tulajdonos sokszor örökli a problémát, neki kell költeni majd rá.

Foglaljon most időpontot,

ha autója szakszerű javításra szorul!

office@car-go.hu

Hétköznap: 08.00- 17.00

1116 Fehérvári út 144. 12-es épület.